18 Jun 2011

Prakata

السلام عليکم ورحمة الله وبرکاته
Mereka bertanya, siapakah saya? Adakah En. Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (KL)? Adakah kerana kenderaan yang didaftarkan di KL bermula dengan abjad W menyebabkan mereka berkata demikian?

Adakah saya sebenarnya seorang wanita yang menyamar sebagai seorang lelaki? Encik Wanita? Mungkinkah? Yang pastinya, saya merupakan seorang lelaki tulen.

Siapa pun saya, itu tidak penting. Yang penting, adalah apa yang saya cuba sampaikan. Moga-moga pembaca dapat berkongsi pemikiran dengan saya dalam mana-mana isu yang saya bangkitkan. Kerjasama anda sangat dihargai.

Sekian, terima kasih.

9 ulasan:

  1. betul kata awak...xkesah la sapa pon orgnya..
    janji penulisan mantap dan harus dibaca..
    tq sebab komen2 kat blog sy...
    :)

    BalasPadam
  2. Ya, sama-sama Cik Afuan Shah

    Terima kasih atas kesudian saudari untuk menjenguk dan mengikuti blog saya yang serba mentah ini.

    Sekiranya ada sebarang cadangan, silalah maklumkan kepada saya. Sekian, terima kasih.

    BalasPadam
  3. hehehe...xkesah la..mentah k masak..janji bersemangat untuk kongsi cerita dan info :)

    cadangan eh...emmm...awak minat apa??

    BalasPadam
  4. saya berminat dengan bunga ros :D
    samalah seperti Cik (Puan?) Afuan

    BalasPadam
  5. hahahhah!!gila lawak awak ni...
    tau plak awak minat saya apa..
    bunga ros eh?ok2..
    jom buat entry..bunga ros kaler apa yg lawa..dan kenapa suka kaler tu??
    pastu kenapa bukan bunga matahari yg menjadi pilihan??

    BalasPadam
  6. Affuan, cadangan yang bernas
    Nanti saya akan buat kajian berkenaan bunga ros.

    BalasPadam
  7. bukan 'loading'kah Cik Affuan? :D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...