20 Jun 2011

Pengikut

السلام عليکم ورحمة الله وبرکاته
Akaun saya telah diwujudkan sekitar Bulan Mei 2011. Manakala catatan pertama saya adalah pada 18hb Jun 2011.

Tidak sampai seminggu saya mula menaip, telah ada seorang insan yang telah mengikuti blog saya yang masih mentah ini. Terima kasih kepada Cik Nur Amelia Syireen bt. Jaminkhiri yang telah menjadi orang yang pertama mengikuti blog ini. Sokongan anda saya hargai. 

Malah, beliau begitu teruja (pada pandangan saya) untuk melihat blog saya ini, walaupun beliau tidak mengetahui identiti saya yang sebenarnya. Terharu sungguh saya.

Kepada Cik Amelia, tiada hadiah yang dapat diberikan walaupun anda telah menjadi orang yang pertama :D Sekali lagi, saya ingin ucapkan Terima Kasiiiiiiiiiiih (sebut ala-ala AlleyCats)

Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...